In een auto in Purmerend heeft de douane shisha-tabak aangetroffen. Nadat de politie een melding had gekregen over de auto, heeft de controle plaats gevonden.
Nadat in de auto sigaretten en tabak zonder accijnssticker waren gevonden, werd de douane ingeschakeld. Vervolgens vond de douane 83.000 sigaretten en 49 kg shisha-tabak.
Alles is in beslag genomen en de bestuurder is aangehouden. De bestuurder krijgt een naheffing en een boete voor de sigaretten en tabak.
Lees het hele artikel verder op groot-waterland.nl
Purmerender aangehouden met 83.000 illegale sigaretten en 49 kilo shisha-tabak